Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

logo

DOSKONALENIE SIŁ SPRZEDAŻOWYCH

KOMPANIA PIWOWARSKA: DOSKONALENIE SIŁ SPRZEDAŻOWYCH
 
Autor: Robert Grzybek, GM Solutions
Artykuł opublikowany 01.06.2010 w Marketing w Praktyce
 
Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Powstała w 1990 r. w wyniku połączenia Tyskich Browarów Książęcych oraz Lech Browary Wielkopolski, do których w 2003 r. dołączył jeszcze Browar Dojlidy w Białymstoku. Do portfela marek KP należą między innymi Tyskie – ulubione piwo Polaków, Żubr – druga marka w Polsce pod względem wielkości sprzedaży, Lech, Dębowe Mocne, Redd’s, Wojak a także międzynarodowe marki premium takie jak Grolsch, Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft czy Peroni Nastro Azzurro.

 
pobierz

Biuro ›
GM Solutions sp. z o.o.
02-647 Warszawa,
ul. Tagore 3 lok. 27
+ 48 502 196 376
biuro małpa gms.edu.pl

 

Dane rejestrowe ›
GM Solutions sp. z o.o.
31-044 Kraków,
ul. Grodzka 42/1
KRS: 0000268821
NIP: 676-233-49-49
Regon: 120360553
Kapitał zak.: 50 000 PLN

 

facebook linkedin goldenline