Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

logo

6 OGRANICZAJĄCYCH PRZEKONAŃ W SPRZEDAŻY

6 OGRANICZAJĄCYCH PRZEKONAŃ W SPRZEDAŻY

Autor: Robert Grzybek, GM Solutions
Artykuł opublikowany w Nowa Sprzedaż, #1 grudzień 2015 - styczeń 2016

Załóżmy na potrzeby tego artykułu, że ograniczające przekonania (ang. limiting beliefs) istnieją. Zdejmie to ze mnie obowiązek udowadniania, że są oraz zadanie precyzyjnego ich definiowania. Usunie też potrzebę moralno-filozoficznych rozważań na temat tego, kto i w jakich warunkach ma prawo wpływać na czyjeś przekonania.
 

 

pobierz

KROKI DO SUKCESU W KORPORACJI

Biuro ›
GM Solutions sp. z o.o.
02-647 Warszawa,
ul. Tagore 3 lok. 27
+ 48 22 846 55 88
biuro(at)gms.edu.pl

 

Dane rejestrowe ›
GM Solutions sp. z o.o.
30-389 Kraków,
ul. Butrymów 13
KRS: 0000268821
NIP: 676-233-49-49
Regon: 120360553
Kapitał zak.: 50 000 PLN

 

facebook linkedin goldenline