Techniki sprzedaży
Sprzedaż ma wiele odmian, wiele twarzy - krótki cykl, średni lub długi; B2B lub B2C, transakcyjna, relacyjna lub strategiczna. Nieustająco i z zachwytem od lat się nią zajmujemy - jako sprzedawcy, menedżerowie i konsultanci.
Z jednej strony, o technikach sprzedaży można przeczytać na licznych blogach i portalach skupiających społeczność zawodowych sprzedawców, jak
również sympatyków tej profesji. Uczymy sprzedawać - tak w projektach zamkniętych realizowanych dla klientów jak i na uczelniach - w Koźmińskim, w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Klientów uczymy w sposób dopasowany do specyfiki branży, produktu, kanału sprzedaży. Studentów - w sposób uporządkowany, pokazujący spektrum technik wraz z ich obszarami zastosowań i ograniczeniami.
Tags: perswazja, techniki sprzedaży, psychologia sprzedaży, wywieranie wpływu