Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

logo

Przykład 1

Sieć salonów odzieżowych

Wyzwanie
Rozwój kompetencji przywódczych kierowników salonów sprzedaży.
 
Rozwiązanie
Kierownicy aplikowali do udziału w projekcie opisując kejsy menedżerskie, które były dla nich wyzwaniem w zarządzaniu. Dla wybranych uczestników zrealizowany został projekt uwzględniający potrzeby indywidualnej i organizacyjne. W ramach indywidualnej ścieżki rozwojowej każdy z kierowników pracował z coachem. Ścieżka rozpoczynała się od badania narzędziem 360 stopni - Mirror, indywidualnej sesji informacji zwrotnej i zaplanowania celów rozwojowych. W ramach ścieżki zespołowej uczestnicy realizowali cykl warsztatów wzmacniających priorytetowe kompetencje. Zwieńczeniem cyklu było przygotowanie przez uczestników warsztatu z zakresu radzenia sobie w zmianie, który realizowali dla pracowników firmy. Projekt zakończył się oceną zachowań kierowniczych dokonaną przez podwładnych.
 
Efekty
Przydatność programu rozwojowego oceniona została przez kierowników na 9,1 (w skali 1-10). W ocenie podwładnych każdy z kierowników poprawił swoje kompetencje kierownicze, poprawa oceniona była w zależności od kierownika na 22-86%, każda z ocenianych kompetencji poprawiła się, największą poprawę zaobserwowano w ramach kompetencji motywowanie - 68%.

Biuro ›
GM Solutions sp. z o.o.
02-647 Warszawa,
ul. Tagore 3 lok. 27
+ 48 502 196 376
biuro małpa gms.edu.pl

 

Dane rejestrowe ›
GM Solutions sp. z o.o.
31-044 Kraków,
ul. Grodzka 42/1
KRS: 0000268821
NIP: 676-233-49-49
Regon: 120360553
Kapitał zak.: 50 000 PLN

 

facebook linkedin goldenline