Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

logo

Przykład 8

Firma produkcyjna

Wyzwanie
Budowanie zaangażowania pracowników, a w szczególności mobilizacja kadry kierowniczej do przeprowadzenia spotkań z zespołami, których celem jest analiza wyników badania zaangażowania i przygotowanie planów działań.

Rozwiązanie
Przeprowadzenie warsztatów zespołów (menedżer + zespół). Warsztaty składały się z:

  • gry HaiTekTM, która pokazywała znaczenie zaangażowania (komunikacji, współpracy, usprawniania procesów) dla uzyskiwania rezultatów biznesowych
  • analizy wyników ilościowego badania zaangażowania uzyskanych przez dany zespół
  • pracy nad planem przeprowadzonej z wykorzystaniem technik kreatywnego myślenia.

Efekty
Menedżerowie dostrzegli potencjał badania zaangażowania w organizacji, nie tylko jako narzędzia diagnozy, ale również jako pretekstu do uruchomienia komunikacji, budowania sieci relacji i rozwijania współpracy.

Pracownicy uświadomili sobie, że mają wpływ na własny poziom zaangażowania poprzez proaktywne podejmowanie działań usprawniających współpracę i komunikację a także przeciwdziałających powstawanie silosów w organizacji.

Dla zespołów powstały plany wzmacniania zaangażowania, co pozwala przewidywać jego wzrost w tych zespołach.

Biuro ›
GM Solutions sp. z o.o.
02-647 Warszawa,
ul. Tagore 3 lok. 27
+ 48 502 196 376
biuro małpa gms.edu.pl

 

Dane rejestrowe ›
GM Solutions sp. z o.o.
31-044 Kraków,
ul. Grodzka 42/1
KRS: 0000268821
NIP: 676-233-49-49
Regon: 120360553
Kapitał zak.: 50 000 PLN

 

facebook linkedin goldenline