Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

logo

Przykład 5

Środkowo-europejski oddział światowego koncernu - firma handlowa zaopatrująca przemysł i branżę samochodową
 
Wyzwanie
Przeszczepiony do oddziałów w Europie Środkowej korporacyjny model kompetencji oraz system rozwoju pracowników spotykał się z brakiem zrozumienia. W efekcie zaangażowanie pracowników we wdrożenie było poniżej oczekiwań.
 
Rozwiązanie
Po audycie wdrożenia (m.in. w postaci grup fokusowych) zostały zidentyfikowane potencjalne przyczyny opory dla stosowania systemu rozwoju pracowników. W efekcie został przeprowadzony szereg działań, m.in.:
- przetłumaczenie modelu kompetencji na języki lokalne
- warsztaty kalibrujące rozumienie zachowań świadczących o realizacji zdefiniowanych w modelu poziomów kompetencji
- szkolenia dla menedżerów z prowadzenia rozmów oceniających
- szkolenia dla specjalistów z korzystania z systemu
- sesje coachingowe i superwizje prowadzenia rozmów dla menedżerów
Projekt był realizowany m.in. w Polsce, Czechach, Chorwacji dla wszystkich krajów regionu
 
Efekty
Wymierne podniesienie mierników związanych z wykorzystaniem narzędzi intranetowych.
Poprawa nastawienia pracowników w poszczególnych krajach dzięki lepszemu zrozumieniu celów oraz treści modelu.
Podniesienie jakości rozmów deklarowane przez uczestników i postrzegane przez HR.
Zwiększenie satysfakcji z rozmów niezależnie od roli pracownik/przełożony.

Biuro ›
GM Solutions sp. z o.o.
02-647 Warszawa,
ul. Tagore 3 lok. 27
+ 48 502 196 376
biuro małpa gms.edu.pl

 

Dane rejestrowe ›
GM Solutions sp. z o.o.
31-044 Kraków,
ul. Grodzka 42/1
KRS: 0000268821
NIP: 676-233-49-49
Regon: 120360553
Kapitał zak.: 50 000 PLN

 

facebook linkedin goldenline