Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

logo

Przykład 4

Firma z branży usług.
 
Wyzwanie
Menedżment firmy stał przed dwojakim wyzwaniem - z jednej strony zależało mu na podniesieniu skuteczności sprzedaży, z drugiej - na zmianie kulturowej. Tradycyjna kultura i mentalność personelu była nastawiona na doradztwo, pasywną pomoc klientowi, a nie na aktywną sprzedaż.
 
Rozwiązanie
Działania podjęte w ramach projektu wykorzystywały opomiarowanie procesu sprzedaży i obejmowały dwa kluczowe obszary:
i/ raportowanie aktywności klientów i sprzedawców w biurach
ii/ rozwój kompetencji
System raportowania aktywności FootFall dostarczył szczegółowych pomiarów aktywności takich jak wejścia, rezerwacje, leady. Dodatkowo program Mystery Shopper pozwalał na zwymiarowanie stopnia realizacji standardu przed i po programie rozwojowym. Na program rozwojowy składały się szkolenia sprzedawców, kierowników biur oraz kierowników regionalnych.

Efekty
- Zaakceptowanie i internalizacja nowego działania po początkowym ostrożnym wyczekiwaniu
- Wzrost przychodu ze sprzedaży
- Wzrost stopnia realizacji standardu
- Zmiana mentalności

Biuro ›
GM Solutions sp. z o.o.
02-647 Warszawa,
ul. Tagore 3 lok. 27
+ 48 22 846 55 88
biuro(at)gms.edu.pl

 

Dane rejestrowe ›
GM Solutions sp. z o.o.
30-389 Kraków,
ul. Butrymów 13
KRS: 0000268821
NIP: 676-233-49-49
Regon: 120360553
Kapitał zak.: 50 000 PLN

 

facebook linkedin goldenline