Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

logo

Przykład 3

Klient jest liderem w swojej branży (rynek FMCG). Zakrojone na kilka lat działania rozwojowe dotyczyły zespołu sprzedaży - jednego z największych istniejących w Polsce.
 
Wyzwanie
Klient zamierzał podnieść jakość pracy salesforce. Wyzwaniem była wielkość organizacji oraz tradycyjna swoboda - pozostawiana menedżerom i handlowcom - co do sposobów osiągania sukcesu. Klientowi zależało również na retencji wiedzy i standardów po wygaśnięciu wsparcia finansowego z UE.
 
Rozwiązanie
Zrealizowany został projekt obejmujący standaryzację pracy kilku typów przedstawicieli handlowych, opis standardów w tzw. manualu, przeszkolenie PH w zakresie standardów sprzedaży, przeszkolenie kierownictwa sprzedaży w zakresie utrwalania standardów i rozwijania kompetencji handlowców. Wyselekcjonowana grupa pracowników firmy została przeszkolona (m.in. w programie Train-the-trainer) do działań rozwojowych w okresie zmniejszenia zaangażowana zasobów zewnętrznych.
 
Efekty
W ocenie programu Klient w szczególności zwrócił uwagę na:
- wysoki poziom satysfakcji uczestników (średnia ocena szkoleń powyżej 4,85 w skali pięciostopniowej)
- wyraźne ujednolicenie standardu pracy i modyfikacja roli PH w kierunku doradcy biznesowego
- usprawnienie procesu adaptacji nowych pracowników
- dostrzeganie przez PH większej ilości szans biznesowych dzięki ustrukturyzowaniu wizyt

Biuro ›
GM Solutions sp. z o.o.
02-647 Warszawa,
ul. Tagore 3 lok. 27
+ 48 502 196 376
biuro małpa gms.edu.pl

 

Dane rejestrowe ›
GM Solutions sp. z o.o.
31-044 Kraków,
ul. Grodzka 42/1
KRS: 0000268821
NIP: 676-233-49-49
Regon: 120360553
Kapitał zak.: 50 000 PLN

 

facebook linkedin goldenline