Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

logo

  • Home
  • Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży

Informacje ogólne

Książka to niezwykła - inspirowana biblią marketingu Kotlera, stała się bodajże najobszerniejszą i najbardziej kompleksową pozycją powstałą w naszym kraju na temat sprzedaży osobistej oraz miękkich aspektów zarządzania organizacjami sprzedażowymi. Autor jest nie tylko wieloletnim praktykiem sprzedawania, negocjowania, zarządzania w środowisku międzynarodowym, ale łączy w sobie dydaktyczne zacięcie z ogromnym doświadczeniem doradczym i akademicką dociekliwością, gdy chodzi o poszukiwanie źródeł lub wiedzy.
 
Podstawowym impulsem do napisania książki była chęć pomocy wszystkim zainteresowanym w zrozumieniu, czym od przełomu ustrojowego w Polsce zajmuje się zawodowo ogromna rzesza ludzi. Czego uczą ich Amerykanie, Francuzi, Niemcy, Anglicy - wszyscy ci, którzy od początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku musieli kształcić młodych Polaków, którzy często nie wiedzieli co oznaczają sprzedaż lub zarządzanie w warunkach wolnorynkowych. W słowach autora: "Chciałem jeszcze lepiej zrozumieć, czym jest sprzedaż w swoich różnych aspektach i przejawach oraz odczarować przynajmniej część mitów na ten temat - jak choćby ten, że sprzedaż jest łatwa, albo że jest sztuką."
 
Żargon zawodowych sprzedawców - podobnie jak całe słownictwo marketingowe i biznesowe - jest przesycony zwrotami angielskojęzycznymi. Niezależnie od ciepłych uczuć jakie żywimy do polszczyzny taki żargon trzeba znać, aby móc się w świecie odnaleźć. Autor po kolei i systematycznie tłumaczy definicje, pojęcia czy elementy żargonu sprzedażowego.
 
Książka powstała przy współudziale współpracowników GM Solutions, klientów oraz osób zaangażowanych w realizację programu studiów podyplomowych Zarządzanie Zespołem Sprzedaży.
 
Jeśli chcesz się dowiedzieć:
 
  • jak działa perswazja
  • na ile przydatne w sprzedaży są na dzień dzisiejszy nowoczesne badania mózgu
  • czym jest strategia sprzedaży
  • w jakim zakresie psychologia może służyć do lepszego wykorzystania perswazji
  • co warto wiedzieć na temat negocjacji handlowych
  • kim jest i co robi KAM
  • na czym polega coaching sprzedawców
  • ile zarabiają sprzedawcy i kierownictwo sprzedaży
  • jaki arsenał motywatorów i zachowań przywódczych mają do dyspozycji kierownicy sprzedaży
  • dlaczego współpraca sprzedaży i marketingu jest tak ważna dla sukcesu firmy
to ta książka jest dla Ciebie.
 
Znajdziesz tam wiele praktycznych przykładów z doświadczenia autora oraz z jego otoczenia. Poza kilkoma studiami przypadków książkę uzupełniają praktyczne modele, ćwiczenia i narzędzia.

Biuro ›
GM Solutions sp. z o.o.
02-647 Warszawa,
ul. Tagore 3 lok. 27
+ 48 22 846 55 88
biuro(at)gms.edu.pl

 

Dane rejestrowe ›
GM Solutions sp. z o.o.
30-389 Kraków,
ul. Butrymów 13
KRS: 0000268821
NIP: 676-233-49-49
Regon: 120360553
Kapitał zak.: 50 000 PLN

 

facebook linkedin goldenline