Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

logo

Falco Development

Uczestnicy gry wcielają się w rolę szefów firm deweloperskich. Ich zadaniem jest przygotowanie biznes planu, uzyskanie kredytu, zakupienie działki, wybudowanie apartamentowców a następnie sprzedanie ich. Celem gry jest osiągnięcie maksymalnego zysku. Aby to uzyskać, konieczne jest m.in. przygotowanie planu z wykorzystaniem dużej ilości informacji, zarządzanie ryzykiem, podejmowanie właściwych decyzji w zmieniających się warunkach rynkowych. Gra rozwija umiejętności związane z zarządzaniem projektami, negocjacjami, komunikacją i współpracą. Album ze zdjęciami znajdziesz tutaj.

 

HaiTek Inc.

HaiTek Inc. to gra z gatunku symulacji łańcucha dostaw (supply chain) oraz procesów produkcji. Gracze wcielają się w różne role, mi. in. dostawców części, reprezentantów usług transportowych, monterów zlokalizowanych w gniazdach produkcyjnych, kontrolerów jakości i reprezentantów klienta końcowego. W rundach imitujących upływające dni uczestnicy starają się uzyskać maksymalny przychód z produkcji spełniając jednocześnie wyśrubowane normy jakościowe. Efekty wysiłków uczestników pokazuje tablica wyników, tzw. scorecard. Gra ilustruje konsekwencje rywalizacji oraz zachęca do analizy i optymalizacji procesów. Dla osiągnięcia dobrego rezultatu konieczne są jednocześnie zainicjowanie zmiany oraz współpraca między ogniwami łańcucha. Album ze zdjęciami znajdziesz tutaj.

 

Grand Prix

Formuła 1 od lat wzbudza emocje fanów. To tutaj wspierane budżetami sponsorów konkurują ze sobą zespoły konstruktorów oraz światowej sławy kierowcy. Atmosferę zaciętej rywalizacji przy jednoczesnej zespołowej współpracy pozwala poczuć symulacja o nazwie Grand Prix. Uczestnicy podzieleni na stajnie wyścigowe najpierw projektują swoje bolidy. Następnie, biorą udział w aukcji dostępnego arsenału komponentów do budowy samochodów, których nie powstydziliby się liderzy branży automotive. Po wybudowaniu swoich maszyn zespoły desygnują kierowców, którzy poprowadzą bolidy do zwycięstwa na trasie wyścigu. Po wyścigu rozdawane są puchary a na wszystkich leje się szampan. Gra jest przeznaczona dla większych grup do realizacji jako zadanie typu outdoor. Może być zarówno samodzielnym wydarzeniem, albo częścią imprezy typu event lub team building.

 

Misja na Carcroon

Misja na Carcroon jest stosunkowo prostą grą typu experiential exercise. Służy do generowania refleksji uczestników po przeżyciu emocjonującego doświadczenia. Celem gry jest symulacja tradycyjnych relacji szefowie-podwładni oraz zilustrowanie ich konsekwencji dla komunikacji, kreatywności czy współpracy. Gra wspiera tzw. teamwork, zespołowe rozwiązywanie problemów. Pokazuje również korzyści z różnorodności i potrzebę przywództwa w znaczeniu przeglądu sytuacji.

 

Startrek

Startrek to symulacja występująca w kilku odmianach - w zależności od stawianego przed nią głównego celu. Gra polega na zaplanowaniu i wykonaniu pewnej konstrukcji w określonym czasie i przy określonym budżecie. Zadaniem uczestników może być doświadczenie wpływu różnego podejścia (np.  kultury organizacyjnej, silnej rywalizacji pomiędzy zespołami) na wynik. W innym wydaniu, symulacja służy przeprowadzeniu zespołu uczestników przez wszystkie etapy zarządzania projektem z wykorzystaniem wybranych narzędzi Project Management.

 

Przetarg

Niejedna firma brała udział w przetargu. Emocje, dreszcz niepewności, nadzieja, jakie towarzyszą tego rodzaju sytuacjom są dość powszechnie znane. Jakie kryteria są tak naprawdę ważne? Jak zaprezentują się inni? Ćwiczenie jest w zasadzie eksperymentem. Grą z gatunku experiential learnig exercises. Uczestnicy biorą udział w wydarzeniu a następnie przy wsparciu moderatora/trenera gromadzą zestaw refleksji wynikających z doświadczenia. Następnie przenoszą "learnings" (nauczki) z ćwiczenia na wnioski dotyczące rzeczywistego funkcjonowania w podobnych sytuacjach zawodowych. Gra pokazuje wagę autoprezentacji oraz perswazji peryferycznej - postawy, mowy ciała, etc. - w sytuacjach wywierania wpływu.

 

Przypadek RTA

"Niewielka i stosunkowo trudno dostępna Republika Tenre d’Azzur leży gdzieś w Afryce Zachodniej (...) Republika, zwana w skrócie RTA, zyskała niepodległość w połowie XX w. Hasłem przewodnim Republiki jest Unité, Progrés, Justice a kontakty polityczne z Francją są tradycyjnie dobre i intensywne. Mimo, iż język francuski jest używany przez blisko 95% populacji, językiem narodowym jest Tsatswilhi (język z grupy Bantu)." Tak zaczyna się historia, w którą stopniowo wciągani są gracze tej angażującej symulacji. Zadaniem uczestników jest zaplanowanie projektu z wykorzystaniem narzędzi takich jak WBS, harmonogram, etc. Gracze działają w warunkach imitujących realia zarządzania projektem, m. in. w sytuacji niejasności czy zmienności. W projekcie należy poszukać zależności pomiędzy zadaniami oraz rozważyć możliwość skrócenia harmonogramu. Ostatecznym wyzwaniem jest określenie daty, od której musi rozpocząć się projekt, tak, by mógł się on zakończyć dokładnie w dniu największego święta Republiki Tenre d’Azzur.

 

Biuro ›
GM Solutions sp. z o.o.
02-647 Warszawa,
ul. Tagore 3 lok. 27
+ 48 502 196 376
biuro małpa gms.edu.pl

 

Dane rejestrowe ›
GM Solutions sp. z o.o.
31-044 Kraków,
ul. Grodzka 42/1
KRS: 0000268821
NIP: 676-233-49-49
Regon: 120360553
Kapitał zak.: 50 000 PLN

 

facebook linkedin goldenline