Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

logo

Mystery Shopper

Wdrożenie standardów pracy w punktach obsługi wymaga monitorowania jakości pracy osób kontaktujących się z klientami. GM Solutions realizuje usługę "tajemniczy klient" współpracując z doświadczonymi konsultantami. W rezultacie powstaje szczegółowy raport, który opisuje nie tylko stan faktyczny w punktach obsługi, ale również zawiera rekomendacje rozwojowe dla organizacji, punktu czy nawet konkretnej osoby (w zależności od uzgodnień ze sponsorem).

 

Tags: standaryzacja, pomiar zachowań, audyt, wdrożenie standardów

Biuro ›
GM Solutions sp. z o.o.
02-647 Warszawa,
ul. Tagore 3 lok. 27
+ 48 502 196 376
biuro małpa gms.edu.pl

 

Dane rejestrowe ›
GM Solutions sp. z o.o.
31-044 Kraków,
ul. Grodzka 42/1
KRS: 0000268821
NIP: 676-233-49-49
Regon: 120360553
Kapitał zak.: 50 000 PLN

 

facebook linkedin goldenline