Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

logo

Profil 360

Mirror™ to metoda badawcza z grupy 360° pozwalająca na pozyskanie informacji na temat kompetencji menedżerskich. Zachowania menedżerów badane są dzięki zebraniu i analizie informacji zwrotnych od pięciu grup osób: samego menedżera, jego przełożonych, jego współpracowników, jego podwładnych oraz od innych osób, z którymi pracuje tj. klientów, dystrybutorów, członków zespołu projektowego. Badanie jest przeprowadzane w oparciu o model kompetencji menedżerskich GM Solutions lub o model kompetencji klienta. W efekcie badania przygotowywany jest obszerny, 11-częściowy raport. Badanie zwiększa świadomość kompetencji własnych menedżera i pozwala na odpowiednie ukierunkowanie jego rozwoju zawodowego.

 

Assessment i Development Center - AC/DC

Assessment Centre jest rozbudowanym narzędziem diagnostycznym opartym na specjalnie dobranych zadaniach symulujących rzeczywiste sytuacje zachodzące w miejscu pracy. Pozwala na obiektywne zbadanie potencjału i możliwości jednostki w procesie rekrutacji oraz w programach rozwojowych. Assessment jest narzędziem selekcji, Development Centre – rozwoju. Najsilniejsze efekty rozwojowe obserwujemy w przypadku sesji Development Centre, gdzie po każdej sesji zadaniowej uczestnik otrzymuje informację zwrotną, którą może wykorzystać w kolejnym zadaniu.

 

Narzędzia psychometryczne - Insights Discovery, MBTI

Badanie preferencji osobowościowych jest cennym wsparciem w procesach rozwojowych. Pozwala na uświadomienie sobie własnych preferencji i ich konsekwencji – pozytywnych i negatywnych. Refleksja ta prowadzi do samopoznania i zrozumienia zachowań innych. Dzięki niej możliwie jest zwiększenie własnej elastyczności, skuteczności i komfortu funkcjonowania. Analiza własnego raportu jest często otwierającym oczy, osobistym doświadczeniem. W kontekście organizacji ocena preferencji osobowościowych pozwala na poprawę komunikacji i współpracy.

 

Grupy fokusowe (FGD)

Wykorzystanie metody grupy fokusowej do projektu rozwojowego pozwala na szybkie zebranie informacji od grupy osób i pozwala zdiagnozować potrzeby, przekonania, relacje między uczestnikami oraz subiektywne trudności dotyczące wykonywanej pracy. Daje szansę zwerbalizowania priorytetowych potrzeb przez przyszłych uczestników szkolenia i wpływa na ich poziom motywacji w trakcie zajęć. Grupa fokusowa jest cennym uzupełnieniem perspektywy zaprezentowanej przez sponsora. W GM Solutions, poza badaniem potrzeb szkoleniowych wykorzystujemy grupy fokusowe do jakościowych badań, np. do pogłębienia zrozumienia opinii zebranych metodami ilościowymi. Przykładami takich rozwiązań mogą być warsztaty follow-up po badaniach satysfakcji lub zaangażowania pracowników.

 

Mystery Shopper

Wdrożenie standardów pracy w punktach obsługi wymaga monitorowania jakości pracy osób kontaktujących się z klientami. GM Solutions realizuje usługę "tajemniczy klient" współpracując z doświadczonymi konsultantami. W rezultacie powstaje szczegółowy raport, który opisuje nie tylko stan faktyczny w punktach obsługi, ale również zawiera rekomendacje rozwojowe dla organizacji, punktu czy nawet konkretnej osoby (w zależności od uzgodnień ze sponsorem).

 

e-Platforma testowa

Nasza własna platforma testowa daje możliwość tworzenia narzędzi pomiaru wiedzy, które mogą być punktem wyjścia do tworzenia dopasowanych do poziomu uczestników programów szkoleniowych (pre-testy) lub narzędziem pomiaru w zakresie retencji (post-testy). Konieczność wypełnienia testu on-line pomiędzy sesjami szkoleniowymi stanowi często argument, aby przypomnieć sobie treści szkoleniowe a co za tym idzie - lepiej przygotować się do kolejnego szkolenia. Platforma testowa pozwala na przygotowanie różnego rodzaju testów i jest przyjazna dla użytkownika.

 

Biuro ›
GM Solutions sp. z o.o.
02-647 Warszawa,
ul. Tagore 3 lok. 27
+ 48 22 846 55 88
biuro(at)gms.edu.pl

 

Dane rejestrowe ›
GM Solutions sp. z o.o.
30-389 Kraków,
ul. Butrymów 13
KRS: 0000268821
NIP: 676-233-49-49
Regon: 120360553
Kapitał zak.: 50 000 PLN

 

facebook linkedin goldenline