Mirror™ to metoda badawcza z grupy 360° pozwalająca na pozyskanie informacji na temat kompetencji menedżerskich. Zachowania menedżerów badane są dzięki zebraniu i analizie informacji zwrotnych od pięciu grup osób: samego menedżera, jego przełożonych, jego współpracowników, jego podwładnych oraz od innych osób, z którymi pracuje tj. klientów, dystrybutorów, członków zespołu projektowego. Badanie jest przeprowadzane w oparciu o model kompetencji menedżerskich GM Solutions lub o model kompetencji klienta. W efekcie badania przygotowywany jest obszerny, 11-częściowy raport. Badanie zwiększa świadomość kompetencji własnych menedżera i pozwala na odpowiednie ukierunkowanie jego rozwoju zawodowego.
Assessment Centre jest rozbudowanym narzędziem diagnostycznym opartym na specjalnie dobranych zadaniach symulujących rzeczywiste sytuacje zachodzące w miejscu pracy. Pozwala na obiektywne zbadanie potencjału i możliwości jednostki w procesie rekrutacji oraz w programach rozwojowych. Assessment jest narzędziem selekcji, Development Centre – rozwoju. Najsilniejsze efekty rozwojowe obserwujemy w przypadku sesji Development Centre, gdzie po każdej sesji zadaniowej uczestnik otrzymuje informację zwrotną, którą może wykorzystać w kolejnym zadaniu.
Badanie preferencji osobowościowych jest cennym wsparciem w procesach rozwojowych. Pozwala na uświadomienie sobie własnych preferencji i ich konsekwencji – pozytywnych i negatywnych. Refleksja ta prowadzi do samopoznania i zrozumienia zachowań innych. Dzięki niej możliwie jest zwiększenie własnej elastyczności, skuteczności i komfortu funkcjonowania. Analiza własnego raportu jest często otwierającym oczy, osobistym doświadczeniem. W kontekście organizacji ocena preferencji osobowościowych pozwala na poprawę komunikacji i współpracy.
Wykorzystanie metody grupy fokusowej do projektu rozwojowego pozwala na szybkie zebranie informacji od grupy osób i pozwala zdiagnozować potrzeby, przekonania, relacje między uczestnikami oraz subiektywne trudności dotyczące wykonywanej pracy. Daje szansę zwerbalizowania priorytetowych potrzeb przez przyszłych uczestników szkolenia i wpływa na ich poziom motywacji w trakcie zajęć. Grupa fokusowa jest cennym uzupełnieniem perspektywy zaprezentowanej przez sponsora. W GM Solutions, poza badaniem potrzeb szkoleniowych wykorzystujemy grupy fokusowe do jakościowych badań, np. do pogłębienia zrozumienia opinii zebranych metodami ilościowymi. Przykładami takich rozwiązań mogą być warsztaty follow-up po badaniach satysfakcji lub zaangażowania pracowników.
Wdrożenie standardów pracy w punktach obsługi wymaga monitorowania jakości pracy osób kontaktujących się z klientami. GM Solutions realizuje usługę "tajemniczy klient" współpracując z doświadczonymi konsultantami. W rezultacie powstaje szczegółowy raport, który opisuje nie tylko stan faktyczny w punktach obsługi, ale również zawiera rekomendacje rozwojowe dla organizacji, punktu czy nawet konkretnej osoby (w zależności od uzgodnień ze sponsorem).
Nasza własna platforma testowa daje możliwość tworzenia narzędzi pomiaru wiedzy, które mogą być punktem wyjścia do tworzenia dopasowanych do poziomu uczestników programów szkoleniowych (pre-testy) lub narzędziem pomiaru w zakresie retencji (post-testy). Konieczność wypełnienia testu on-line pomiędzy sesjami szkoleniowymi stanowi często argument, aby przypomnieć sobie treści szkoleniowe a co za tym idzie - lepiej przygotować się do kolejnego szkolenia. Platforma testowa pozwala na przygotowanie różnego rodzaju testów i jest przyjazna dla użytkownika.